Darbo pobūdis:
- Įmonių grupės finansų valdymas, įskaitant biudžetavimo procesus;
- Pinigų srautų ir skolų valdymas;
- Buhalterinės apskaitos vykdymo teisinės atitikties užtikrinimas ir kontrolė;
- Finansų procesų valdymas;
- Finansinių ataskaitų teikimas pagal veiklas, finansinės prognozės;
- Dalyvavimas produktų kainodaros kūrime;
- Buhalterinės apskaitos ir finansų valdymo sistemų priežiūra, diegimas, palaikymas ir t.t.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (finansų, analitikos, ekonomikos, verslo vadybos srityje);
- Panašaus darbo didelėje įmonėje patirtis, ne mažiau nei 4-5 m. (paslaugų įmonė – didelis
privalumas); - Patirtis biudžeto sudarymo, prognozavimo ir finansų planavimo srityse;
- Pinigų srautų valdymo, finansų kontrolės ir atitikties išmanymas;
- Apskaitos principų ir finansinės atskaitomybės standartų išmanymas;
- Orientacija į tikslą ir rezultatą, atsakingumas, atvirumas pokyčiams, sąžiningumas, asmeninė
lyderystė, derybų įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
- Atlyginimą priklausantį nuo kandidato kompetencijos ir patirties;
- Premijas kaip metinį bonusą. Papildomi priedai gali būti skiriami už papildomas funkcijas /
projektus ir pan. - Darbą šiuolaikiškame biure. Esant išskirtinėms situacijoms, dalį darbo laiko galima dirbti
nuotoliu; - Dovanas ir dėmesį gimtadienio proga ir kitomis svarbiomis progomis;
- Galimybę dalyvauti įmonės renginiuose;
- Nuolaidas įmonės paslaugoms.